Márkaképviseletek magyarországon képes leírás - Fotó.tlap.hu
részletek »

Márkaképviseletek magyarországon - Fotó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Márkaképviseletek magyarországon
Keresés
Találatok száma - 7 db
Canon

Canon

A Canon a világ egyik vezető fényképezőgép, objektív gyártója. Szinte minden polcon jelen vannak, nics fotós esemény, melyen ez a márka ne tűnne fel.A Canon hisz a képek erejében: a könnyű és gyors kommunikációnak, a legfinomabb árnyalatok közvetítésének, a legmélyebb érzelmek kifejezésének és a legkomplexebb feladatok leegyszerűsítésének a lehetőségében

Fuji

Fuji

A Fujit több mint hetven évvel ezelőtt alapították Japánban. A világpiac egyik jeletős szereplője, mely nem csak a gépgyártással vált ismertté, hanem a fotókidolgozással kapcsolatos minőségi eszközök biztosításával. Az analóg technikában is jól ismert a Fuji név. Szinte nincs fotós, aki ne használt volna ilyen filmet.

Konica Minolta

Konica Minolta

Kazuo Tashima által alapított A Minolta története 1928-ban kezdődött. Egy Japán-Német Kameratársaságot alapított, melynek célja a "fényjelenségekben felhalmozott emberi tudás fejlesztése" volt. Hogy ezt a célt elérte a társaság, kétség nem fér hozzá. A cég ISO 9000 és ISO 14001 minősítéssl rendelkezik. Az irodatechnikai piacon egyedülállóan, nagymértékben környezetbarát módon, újrahasznosítható anyagokból állíthatjuk elő termékeinket, és ez legyen szempont a fotósoknak is, mert a képet megfogni is jó. :-) Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft.

Leitz-Hungária Kft.

Leitz-Hungária Kft.

A Leitz-Hungária Kft. a Leica és Minox termékek, valamint a Samsung fényképezőgépek közép-kelet európai képviseletének ellátására jött létre 1999-ben. A kft.a fotós eszközökön kívül egyéb elektronikai termékék forgalazásával is foglalkozik. A fényképezőgépeik jól elterjedt, kedvelt márkák, szinte bárhol kaphatóak. A széles termékválaszték mellett a Leitz-Hungária Kft. kiemelt hangsúlyt fektet partnerei mind magasabb színvonalon történő kiszolgálására és a fogyasztók megelégedésére. Ennek érdekében a cég 2004 óta az ISO: 9001-es integrált minőségbiztosítási vállalatirányítási rendszer alapján, ellenőrzötten működik. LEITZ-HUNGÁRIA KFT.

Nikon

Nikon

Furcsán hangozhat, de talán igaz, nem is igazán komoly fotós üzlet, aki nem árulja a Nikon termékeket, (kivéve természetesen más márkák képviselőit), vagy nem is igazán komoly fotós az aki ezt a neve nem ismeri. Perzse azzá válhat. A név: Nikon. Ezzel a névvel lépten nyomon összefuthatounk. A jellegzetes sárga felirat a gépvázat tartó nyak-, vállpántokon. Ahol sok fotós megfordul, szinte biztosak lehetünk, hogy inkább előbb, mint utóbb felbukkan egy Nikonos köztük. Aki nem akar sokat vívódni, keresni, és biztosra megy, az a Nikon márkával célt ér. Egészen a kezdőktől az ebből élő professzionális fotósokig mindenki használja és ismeri ezt a márkát. A fotó és a Ninkon szó majdnem egy. :-)))

Hirdetés
Olympus

Olympus

Az Olympus által megfogalmazott három fő irányelv: realizálni a látomásokat vásárlóközpontú üzletmenet innovatív és eredeti technika Itt ezekről bővebben is olvashat. Az Olympus hivatalos oldalán a márkát forgalmazó üzletek és szervizek listája is megtalálha. Az Olympus egyedi szívvilággal, professzionális eszközökkel van jelen már évtizedek óta a fotós világban, munkatársaik rendszers képzésen vesznek rész, mely eredményeképp maradéktalanul tudják indormációval ellátni a fotósokat az általuk kínált termékekről.

Sony

Sony

Klasszisokkal emelheti fényképei színvonalát a Sony könnyen használható, digitális tükörreflexes α fényképezőgép-családjával (kiejtés: alfa). A Sony digitális tükörreflexes fényképezőgépek, objektívek és tartozékok széles választéka minden fényképésznek segít, hogy megvalósíthassa saját kreatív elképzeléseit. A digitális tükörreflexes fényképezés minden korábbinál kreatívabb, elérhetőbb és szórakoztatóbb.