Fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Scott - Torsán [9. oldal]
részletek »

Fotó képes leírás: Scott - Torsán [9. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 162 db
Scott Kelby

Scott Kelby

Scott Kelby Magyarországon is megjelent könyveiből nagyon sokat lehet tanulni. Nikon és Canon gépekkel és sok fotóval illusztrálva enged bepillantást nyújtani a fotózás rejtelmeibe, nem félti tudását, szívesen tanít másokat és adja át az általa tanultakat.

Selmeczi Dániel

Selmeczi Dániel

Ez a fotós a víz alatt készíti munkáit. Ha jobban belegondolunk, igazán jó fotót zárazföldön sem könnyű csinálni, Selmeczi dániel viszont lement a víz alá, hogy ezt a világot bemutassa. Sikerül neki...:-))

Simon Zoltán

Simon Zoltán

1982-ben születtem. Heves megyében, Horton nevelkedtem. Falusi gyerekként korán kapcsolatba kerültem a természettel. Már kiskoromban imádtam a szabadban lenni, édesapámmal horgászni, vagy csak barangolni a határban és figyelni az állatokat. Azonban a vidéki életnek nemcsak ezen kellemes része jutott nekem, nyaranta a különböző zöldségfélék (paradicsom, uborka, dinnye) nagyüzemi termesztésébe is sikerült belekóstolnom. Az általános iskolában ezek az elfoglaltságok tovább bővültek, aktívan kezdtem sportolni a Hatvani Tae kwon-do klubban. A sport mai napig fontos része az életemnek. Gimnázium után következett a BME Villamosmérnöki kara. A fotózás nálam a vadvilág szeretetéből és csodálatából ered. A természet szépségeinek megörökítése leírhatatlan örömet okoz. Harmadévesen kerültem közelebbi kapcsolatba a fotózással, ekkor vettem először kezembe fotómasinát alkotási céllal. Ez csak egy kis kompakt digitális fényképezőgép volt, de segítségével - autodidakta módon - sikerült elsajátítanom az alapokat. Majd megvettem az első digitális tükörreflexes gépemet. Az analóg fotózásba ezután kóstoltam bele, ám anyagi okok miatt úgy döntöttem, maradok a digitális technikánál.

SkyViewAir Légifotó - Panorámafotó

SkyViewAir Légifotó - Panorámafotó

Professzionális légifotó és videó. A legmodernebb technikával, octocopter segítségével. A drón hatékony és költségkímélő eszköz a modern légifotózás segítségére. A három tengelyű kamera stabilizáló rendszernek köszönhetően tökéletesen stabil, rezgés mentes hd minőségű felvételek készülhetnek. A precíz irányításnak köszönhetően Magyarországon egyedülálló módon légi panorámaképek készítésével állunk megrendelőink rendelkezésére. Az akár egy gigapixel felbontású képen úgy csodálhatja meg a tájat, ahogy korábban még sohasem.

Somosi Tamás - Somansky

Somosi Tamás - Somansky

Esküvő fotózás Sopronban és országszerte bárhol. Elkapott pillanatok, szép emlékek. Előkészületektől akár a lakodalom végéig is állok rendelkezésre. Többféle csomag ajánlattal álok rendelkezésre, amik igény szerint módosíthatóak. Kérem tekintse meg weboldalamon a referenciáim és kérje árajánlatom! Köszönöm!

Hirdetés
Sony

Sony

Klasszisokkal emelheti fényképei színvonalát a Sony könnyen használható, digitális tükörreflexes α fényképezőgép-családjával (kiejtés: alfa). A Sony digitális tükörreflexes fényképezőgépek, objektívek és tartozékok széles választéka minden fényképésznek segít, hogy megvalósíthassa saját kreatív elképzeléseit. A digitális tükörreflexes fényképezés minden korábbinál kreatívabb, elérhetőbb és szórakoztatóbb.

Sopronyi Gyula

Sopronyi Gyula

Sopronyi Gyula egyik kedvelt témája a kis magyar falvak fotózása. Az oldalán tematikus galériákat találhatunk de nem csak ebben a témában. Sok fotóján megjelenik az ember. Világlátott és világjáró fotós Ő, aki a Népszabadság fotósa is volt. Sopronyi Gyula keresi fotóin keresztül az emberi vonatkozásokkal teli izgalmas világot. Az oldalán található témánkénti galériák cimei is méltán keltik fel az érdekődést képet iránt. Nem mindenki juthat el ilyen helyekre, lehet jelen pl. a Gázai konfliktus eseményeinél. Sopronyi Gyula fotói között találhatunk ilyeneket is. Török fürdő party Harc, a félelem, a remény és a hit. Pakisztán Driveners, Vietnam Szent folyó Indiában Bálna vadászok Indonézia Boksz klub East End Magyar falu Gázai konfliktus

Studio Digital - Esküvői fotó és esküvői videó

Studio Digital - Esküvői fotó és esküvői videó

Esküvői fotó és esküvői videó egy helyen - ez a Studio Digital! Egy esküvői nap olyan emlékeket és pillanatokat tartogat a család és a barátok számára is, melyek egy életen át elkísérik a párt - ezek kreatív és minőségi megörökítése fontos dolog, melyet nem lehet figyelmen kívül hagyni. Nálunk mindezt pedig barátságos árakon is megkaphatjátok!

Szabó Virág

Szabó Virág

"Látni a szép dolgokat, a részleteket, és az egészet. Játszani a gesztusokkal, mozdulatokkal, a kompozícióval. Odafigyelni a fényekre, színekre, formákra." - Kedves Látogató! "Valakit szeretni azt jelenti: egy mások számára láthatatlan csodát látni." (Francois Mauriac). Ezt az idézetet ugyan az esküvői meghívónkra szemeltem ki, de a fotózás is valami ilyesmit jelent számomra. Látni a szép dolgokat, a részleteket, és az egészet. Játszani a gesztusokkal, mozdulatokkal, a kompozícióval. Odafigyelni a fényekre, színekre, formákra. Ez olyasvalami, amire sajnos kevesen figyelnek oda, pedig a boldogság ilyen kis dolgokon is múlik, és ez mind itt van a szemünk előtt. A világ úgy, ahogy van gyönyörű, csak észre kell venni. Kedvenc témám különleges hangulata miatt az esküvő, de szeretek makrofotózni, és vőlegényem révén bekapcsolódtam a városfotózásba is. Fontos pont még a gyermekfotózás, ami általában nem szakmai kihívást jelent... :) Kellemes képnézegetést! Szabó Virág - Elérhetőségeim: tel.: 30/360 6510 - e-mail: virag@teddyfoto.hu - web: www.teddyfoto.hu

Hirdetés
Szaka József

Szaka József

Szaka József egy sokrétű riport, rendezvényfotós. Az oldalán más műfajban is találhatunk szép képeket, fotógalériákat. A honlapján megsmerhetjük a fotós iskoláit, munkáit, mely lapoknak, médiáknak dolgozott, dolgozik. Fotóriporteri tevékenység, Eseményfotózás, Rendezvényfotózás,Esküvői fotózás, Sportfotózás, Divatfotózás, Portréfotózás, Tárgyfotózás, Reklámfotózás, Műtermi fotózás

Székely Hajnalka

Székely Hajnalka

'Legkedveltebb témám az emberek fotózása, ide tartozik az esküvő, illetve a portré is. Képeimmel több fotópályázatra jelentkeztem, melyek közül legbüszkébb vagyok, a Mátészalkán működő Kocsis - Hauser Művészeti Alapítvány pályázatán, művészi fotó kategóriában elért első helyezésemre (2002).'

Szúdy Péter Galéria

Szúdy Péter Galéria

Üdvözlöm Szúdy Péter fényképész galériájában! Portré, riport, divat és gasztró és étel fotózás a leggyakoribb megbízásaim. Egy esküvő mind a négyet magába foglalja, ezért is vállalom örömmel házasságkötések megörökítését. Üzleti vállalkozások, honlapok komplett képanyagát szintén biztosítom önnek. Konzultáció, időpont és ajánlatkérés ügyében keressen bizalommal. Esküvői fotó szolgáltatás az ország egész területén vállalok. Tetszőlegesen variálható vagy kialakítható csomagok, fair díjszabás, a fotográfiai rendelkezésre állás a házasságkötés jellegéhez, hosszához igazítható. Jegyes előfotózás (e-session) tetszőleges helyszínen és időben, kinti vagy benti fénykép sorozatok készítésével egyaránt választható. Házasságkötés napján előkészületek, kikérő, templomi, polgári szertartás, vacsora, lakodalom megörökítésére folyamatos és megbízható jelenlétet biztosítok. Igény esetén a menyegző napján mobil stúdió eszközök is rendelkezésre állhatnak klasszikus műtermi portrékhoz. A felvételek kis és nagy felbontásban, színes fényképpel díszített dvd formájában kerülnek átadásra. A honlapon jelszóval védett galéria biztonságos böngészést vagy letöltést nyújt a távol élő rokonok részére is.

Termékfotó

Termékfotó

Termékfotó, termékfotózás Budapesten Termékfotó, termékfotózás egyszerűen gyorsan és olcsón. Termékfotó, termékfotózás Budapesten Termékfotó, termékfotózás egyszerűen gyorsan és olcsón. Termékfotó, termékfotózás Budapesten Termékfotó, termékfotózás egyszerűen gyorsan és olcsón.

Természetfotó magazin

Természetfotó magazin

Budapest, Magyarország,  2009. május  17.  A  Thomas  Picture  Kiadó  Kft  bejelentette  az  egész  világon  elsőként  elérhető  ingyenes  digitális  természetfotó  magazinját.  A  magazin  teljes  terjedelmében  több,  mint  80  oldalon  várja  olvasóit.  A  természetfotó  magazin  különlegessége  interaktivitásában rejl ik, mely igényes kivitelben a cikkeken és  fantasztikus  felvételeken kívül videó  formátumokat  is támogat. 

Természetfotós magzin

Természetfotós magzin

The NPN website is intended to serve as an online resource for nature photographers of all skill levels, from beginner to professional. Our focus is on the art and technique of nature photography, as well as the use of our photography for habitat conservation and environmental photojournalism. We also welcome all non-photographer nature lovers to peruse our articles and the extraordinary nature, wildlife and landscape photos posted in our image critique galleries. No registration or subscription is required to do so!

The Wedding Photographer | Az Esküvői Fotós

The Wedding Photographer | Az Esküvői Fotós

A The Wedding Photographer ? Az Esküvői Fotós egy portré és esküvői fotózásra szakosodott fotóstúdió Budapest belvárosában. Fotózsurnaliszta stílusban, de műfaji kötöttségek nélkül fotózunk a művészi portréktól a turista pillanatképekig a hangulat, a helyszínek és a résztvevő személyiségek fényében. Romantikus alkat vagyok és én is hamarosan elveszem a kedvesem, úgyhogy pontosan tudom, miféle esküvői fotókra vágynak a párok. Legyen grandiózus, mégis személyes. Legyen minden részlet látható. Az érzelmek sugározzanak az esküvő képeiből, az igazi történetet akarjátok látni, nem egy pózolt verziót. Eredetiség, romantika, izgalom, feloldozás ? ezek is kellenek majd a fotókba. A portfóliómban találod a korábbi esküvői fotóimat, a blogomban pedig az idei esküvői fotókba nézhetsz bele, szerintem egyezni fog az ízlésünk. 3 kontinens lenyűgöző helyszínei, 3000 fotó, rengeteg esküvő és több tucat magyar és külföldi híresség portréja vár weboldalunkon. Aktuális árlistánkat és szolgáltatásainkat megtalálod online! Üdvözlettel, Vigh Csaba Esküvői Fotós

Torsán József

Torsán József

Fotó és blog. Nemzetközi Esküvői Fotozsurnaliszta Szövetség (WPJA) tagja. Torsán József egyedi és nagyon kedvelhető "fotózsurnaliszta" stílusban alkot, melyek eredménye egy különleges galéria, fotógyűjtemény. A riportszerű anyagok még élvezhetőbbé teszik az emlékképek nézegetését, érdekes fotók az Ő munkái. Látásmódja egyéni, mégis könnyen befogadható, természetes fotók. Persze ez a természetesség és élvezhetősége egy nagyon komoly munka és sok-sok éves tapasztalat eredménye. Sminkessel és fotóasszisztenssel dolgozik együtt.