Fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Panorámafotók - Sánta [8. oldal]
részletek »

Fotó képes leírás: Panorámafotók - Sánta [8. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 162 db
Panorámafotók

Panorámafotók

Esti panoráma fotó, nappali panoráma fotó, beléri panoráma fotó. Az oldalon bemutatásra kerülnek a panorámafoók, melyek különböző helyszíneken és időpontokban készültek. A látogató találhat itt busz belső panoráma fotót, tudolókabin panoráma fotót, és egyéb különlegességeket ebben a témában. Ezen a fotós oldalon van egy virtuális túra is, melyben egy belső rérben a fotókon elhelyezett hot-spotok segítségével egymássál összekapcsolt panoráma képeket nézegethet

Papp Elek

Papp Elek

idézet egy interjúból: 'Ha egy modern fotót nézünk, gyakran nem tudjuk eldönteni, hogy ez micsoda, főleg azt nem, hogy ez miért készült. Ezzel becsaphatók a nézők is, mert olyan gondolatok ébreszthetők benne, hogy ő buta és ezt azért nem érti. Éppen ezért én úgy gondoltam, hogy a klasszikus fotóművészet szigorú törvényei alapján alkotok, aminek mondhatom a vezéralakja Tóth István, az ő tanítványaként ezt a nyílegyenes utat kívánom folytatni. Ennek közös nyelve általában a fekete-fehér, de ha a színharmóniát is fontosnak érezzük, akkor a színes képeknek is lehet szerepe.' Forrás: http://pixinfo.com/cikkek/PappElek_06

Petrilla Szabolcs [Petrilla Studio]

Petrilla Szabolcs [Petrilla Studio]

A Petrilla studió vállalja termékkatalógusok, kiadványok, magazinok képanyagának elkészítését, legyen szó termékfotókról, modellfotókról, image-képekről, portrékról, vagy egyéb képekről. A Petrilla studió honlapján ismert színészek, színésznők, sprotolók képeival, moziplakáttal is találkozhatunk. Az oldalon a legtöbb témán nagyon szép referencia munkákat láthatunk. Fótócentrrikus, kevés szöveggel, flash alapú modern, esztétikus és ajánlataiban jó megoldást kínáló vállalkozás a Petrilla Szabolcsé, mely nyitó oldalán egy bályos hölgy mosolyog a látogatóra. Gyönyörű portrék, lenyűgöző részletek, emlékezetes pillanatok. FOTÓZÁS reklámfotó magazinok, kiadványok modell portfolió fotózás eljegyzési fotózás esküvői fotózás trash the dress fotózás portréfotó rendezvényfotó FIN E ART ALBUM klasszikus Fine Art album

Petrók György

Petrók György

Grafikus vagyok, de hobbi szinten fiatal korom óta fotózom. Komolyabban 2012 májusa óta foglalkozom a fotózással, elsősorban a természet és a kísérleti fotózás érdekel. A grafikus látásmód meghatározó a képeimben, gyakran koncentrálok színekre, kompozíciós szabályokra, de leginkább a szépséget keresem mindenben. Örömmel vállalok esküvői, családi, rendezvény, műtermi és portré fotózást. Képeim akár 50 x 70 cm-re is nagyíthatók, jó minőségben.

Photobie

Photobie

Egy olyan program, mellyel rétegenként pakolhatunk akár feliratokat is a fotókra, PDF-be exportál, gif animációt készít és számos hasznos funkcióval rendelkezik. Fotós kiegészítésnek érdekes lehet. Amatőr fotósoknak is, és kísérletező kedvűeknek érdemes kipróbálni!

Hirdetés
Photocharge magazin

Photocharge magazin

Ez az oldal azért jött létre, hogy téged ? akit érdekel a fotózás világa és az ebben rejlő kereseti lehetőségek ? elkalauzoljon egészen az alapoktól addig, hogy tulajdonképpen egy értékelhető jövedelem forrássá nője ki magát egyszerű hobbiból. Sok különböző ember van, lehet hogy sosem fogsz odáig jutni, hogy stock oldalakra töltesz fel képeket, hiszen ehhez szükséges egy minimális felszerelés. De ne aggódj, itt az oldalon igyekszem azoknak is segítséget nyújtani, akik pusztán kreatív alkotó készségüket szeretnék kamatoztatni a fotózáson keresztül. Szeretném, hogy az oldalon keresztül ez a fantasztikus technikai művészet nagyobb teret nyerjen és ha csak véletlen keveredtél ide, szöget üssön a fejedbe, hogy érdemes lenne kipróbálni.

Photolux Bt.

Photolux Bt.

Egy olyan élménnyel kívája gazdagítani megrendelőit, mely virtuálisan mutatja be ingatlanát, autóját, vállalkozását. A térben mozoghat, mintha jelen lenne. Referenciái, melyek az oldalon megtekinthetőek: Nissan Note aktív Flash és video, Hotel Kiss - Tata, Danubius Grand Hotel Margitsziget, Kerecseny Kávéház /aktív Flash tartalom a panorámában/, Ágneslaki vadászház,

PhotoNet

PhotoNet

Érdekességek, újdonságok, hírek a fotózás világából Tippek és tanácsok a fényképezéssel kapcsolatban Fényképezés, fotózás, hírek, információk. A digitális fotózás alapjai. Fényképek az online galériában. Látogassa meg apró hírdetési rovatunkat, ahol ingyen teheti fel hirdetését: 'Fényképezögép', 'Objektív' és 'Egyéb' kategóriákban. Érdemes a kamerákról szoló írásunkat is elolvasni!

Photoscape

Photoscape

Kis program rengeteg lehetőséggel, mint a nagyok. Színhajlítás, luminancia hajlítás, jpg. képen fehéregyensúly korrekció, több tíz szűrő effekt, jól működő vörösszem korrekció, gif animáció szerkesztés, fényerő korrekciói, automata és teljes manuális kontraszt és szint állítás. Előre beállított képarány alapján kivágatok készítése. Érdemes kipróbálni, rendkívül gyors, könnyen kezelhető, magyar nyelven is beszélő program nem csak kezdőknek. fotószerkesztés, színkorrekció, színhajlítás, effektek, keretek,

Hirdetés
Pixinfó tesztek, cikkek

Pixinfó tesztek, cikkek

Az egyik legkomolyabb legátfogóbb, rendkivül körültekintő munkával elészített tesztanyaggal rendelkező oldal, egy felkészült csapattal, akik hosszú évek óta nyakig vannak a digitális fotózásban. Nem sajnálják energiájukat, még hangfelvételekkel is illusztrálják a gépek sorozatfelvételi képességeit, következetesen bemutatják minden tulajdonságát az általuk tesztelt fényképezőgépeknek, a kompact-tól a professzionális tükörreflexesig.

PTGui Panoráma

PTGui Panoráma

Fizetős panoráma fotó készítő prigram. Sokak által ismert, kedvelt fotós program. Panorámafotózáshoz nagyon jólhasználható. Kicsit magasabb szintű ismereteket igényel és az alapanyagot, melyből a panoráma fotók készülnek, nagy pontossággal kell elkészíteni. (nodális pont helyessége elengethetetlen, főleg belső terekben.) Ha kültéren vagyunk kisebb pontatlanságok felett "elsiklik" a program, azaz szép munkát végez. Gyorsan dolgozik, érdemes vele megismerkedni, elérhető árú szoftver. Különböző pluginok tölthetőek le hozzá.

Qasar kft

Qasar kft

Tisztelt Hölgyem/Uram! Szeretettel köszöntjük Önt a Quasar Informatika Kft. megújult WEB lapjain. Azon alkalomból, hogy felkeresett bennünket, szívesen vesszük érdekl˜dését cégünk iránt. 1994-ben két magyar magánszemély alapított bennünket Kft-ként, Quasar 2000 elnevezéssel. A kezdetekben kizárólagosan informatikával, azon belül számítógépek és kellékek cégeknek történ˜ értékesítésével foglalkozó profil a munkatársak számának gyarapodásával együtt újabb területekkel b˜vült. Szintén említésre méltó változás: a 2000-es év közeledtével nevünkben az évezredváltó számjegyet tevékenységi körünknek megfelel˜bb Informatika-ra cseréltük. - Digitális fényképezőgépek: Canon, Casio, Nikon, Fujifilm, Olympus, Samsung, Panasonic, Sony, Pentax, Kodak, Leica, Megapixel szerint: 5, 6, 8, 10, 12 megapixel, Optikai zoom szerint: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 optikai zoom, 12 optikai zoom fölött: Digitális kamera, JVC, Samsung, Sanyo, Canon, Sony, Panasonic. Adattárolás szerint: DV kamera, DVD kamera, Merevlemezes kamera, Memória kártyás kamera. - Objektív: Canon, Lensbaby, Nikon, Sigma, Olympus, Tamron, Tokina, Előtétlencsék, Objektívszürők. Vakuk: Canon, Nikon, Olympus, Metz, Sigma, Sunpak ...

Redl-Nagy Zoltán

Redl-Nagy Zoltán

A 'REDLART' esküvői fotók önmagukért beszélnek. Prémium minőségben, stílusosan megörökített pillanatok, melyek hűen tükrözik alkotójuk -Redl-Nagy Zoltán maximalizmusát. Zoltán a kreatív stílust fűszerezi dokumentarista és fotózsurnaliszta elemekkel. Minden esküvői fotó megbízási szerződéskötéshez, díjmentes ú.n. 'E-session' fotósorozat jár ajándékba, mely során még az esküvő előtt találkozhatnak és együtt dolgozhatnak kiválasztott fotósukkal egy beállított, kreatív v. akár spontaneitásba burkolt fotózás erejéig még a 'Nagy Nap' előtt. Kedves menyasszony, vőlegény, tisztelt rokonság és násznép! Üdvözöllek benneteket weboldalamon! Redl-Nagy Zoltán képzőművész-fotográfus vagyok, Hivatásszerűen foglalkozom esküvői fotózással immár több mint nyolc éve. Minden elkapott pillanatot képzőművészként élek meg. Célom az üzenet, a tartalom, a stílus, a kompozíció, a megérzések és a tudatosság ötvözése. Szeretem párosítani a klasszikus-narratív fotográfiát, esküvői divat stílust a fotózsurnalisztikával. A természetes, egyszerű, nemes karakterábrázolás, a részletek, a gazdag képi rapszódiák, a történet folytonossága: ezek mind kellékei az esküvőnek. Legfontosabb a boldog menyasszony az elégedett vőlegény, rokonság és násznép. Számomra a legnagyobb elismerés az ajánlás és az irányomban tanúsított megbecsülés, melyek állandó fejlődésre ösztönöznek. Amit egyre jobban igyekszem csinálni ...

Ruff Gábor

Ruff Gábor

Gábor was born in 1979. He grow up in a small village at the foot of Bakony mountain, Hungary. Ever since his childhood he has been fascinated by nature and animals. He started wildlife watching when he was less than 10 years old. During his studies at the University of Debrecen he deepened his knowledge of animal behaviour, and he was awarded a Master's degree in biology.

Sámson Réka

Sámson Réka

A fantasztikus Simples mindig elkapja a pillanatot! Zseniális fotók egy zseniális csapattól. Bárhol, bárkiről és bármiről lehet jó képet készíteni, ebben száz százalékig biztos vagyok. De ennek módja, nézőpontjának, hangulatának pontos megkeresése az, ami az én dolgom, amit a profi eszközök, és programok segítenek, de soha nem helyettesítenek. Ez a keresés, kutatás az, amit a fotózásban leginkább szeretek. Építészmérnök is vagyok. Ezek a dolgok valahol összefonódnak, csak a ?munkával? eltöltött érzékeny kreatív órák arányában különbözik számomra a kettő. A keresés ugyanaz.

Sándor Tamás esküvői fotós

Sándor Tamás esküvői fotós

Igényes esküvői fotók, megfizethető áron az ország egész területén. Számomra a minőség fontosabb a mennyiségnél. Nem ígérem, hogy egy teljes esküvői nap után több ezer darab képet fogok átadni, de amiket kaptok tőlem, azok maximálisan tükrözni fogják a nagy nap hangulatát és azt a csodálatos légkört, ami akkor körbe vett titeket. Továbbá fontos számomra, hogy a képekkel mesélni tudjak és valami plusz-t adjak a szemlélőnek. Érzéseket, érzelmeket továbbítani a fotóimmal, hogy a nagy napról megörökített emlékek soha ne fakuljanak ki.

Sánta István Csaba

Sánta István Csaba

Sánta Isván egy erdélyi származású igazi kalandor fotós, aki autóstoppal indult és bejárta Európa nagy részét, fotózott Afrikában. Kedves, kedvenc helye ahova visszajár, erdély, ezen belül is romákat, romatelepeket fotóz, bemutatva életüket, riportot készítve róluk. A társadalomábrázolás mellett jazz zenerajongóként a koncertfotózás vált egy másik fő területévé. Számos világhírű jazz zenészt kapott már lencsevégre hazai és külföldi koncerteken egyaránt. 2008-tól tagja a Magyar Jazz Szövetségnek mint jazz fotós.