Fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Journality - Légifotó [6. oldal]
részletek »

Fotó képes leírás: Journality - Légifotó [6. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 162 db
Journality- Közösségi oldal

Journality- Közösségi oldal

Újságíró és sajtófotós portál, webmagazain, sok extrával: Képzések és pályázatok gyűjteménye, közösségi oldal, fórum, szakmai segítség, publikálási lehetőség, beváltható pontok.Taglista, belső levelezési rendszer, klubok és csoportok alakítása, fórum, ismerősök bejelölése és visszajelölése. Fotósorozat feltöltése bejelentkezés után.

Juhász Attila

Juhász Attila

'Amatőrfotósként kezdtem pályafutásomat. 19 évesen volt első önálló kiállításom. 23 évesen avanzsáltam profivá, onnantól a Művészeti Alap részére készítettem posztereket, naptárakat, melyek többszázezres példányszámot értek el. Számtalan kiállításom volt itthon, Európában és az Egyesült Államokban. Jelentősebb megbízóim - többek között - Estée Lauder, Schwarzkopf, Beyersdorf, Levi's, BMW, Volvo, Chanel, Caola, IKEA.'

Juhász Attila fotóművész (Oroszlány)

Juhász Attila fotóművész (Oroszlány)

Az esküvőfotózás célja az esküvő eseményeinek, fontosabb mozzanatainak megörökítése. Napjainkra az esküvőfotózás gondos felkészültséget igénylő fotós szakmává nőtte ki magát. Több fotós műfaj együtteseként megszületett egy összetett új szakma, a professzionális esküvő fotózás Amatőr fotósként kezdtem pályafutásomat. 19 évesen volt az első önálló kiállításom, Több évtizedes fotózási gyakorlattal vállalom esküvők, gyerekek, rendezvények fotózását, tablókészítését.. Kérem, látogassa meg weboldalamat. ha szükséges, kérem vegyék fel velem a kapcsolatot

Juhász Tamás - VIVIDesign

Juhász Tamás - VIVIDesign

Több, mint 10 éve alkotok esküvőkön. A sok pozitív elégedett visszajelzés adja az új erőt, kreativitást. Riportszerű fotózás, elkapott pillanatok. Szerintem a párról készült fotósorozat miatt érdemes meggondolni a fotós kiválasztását. A helyszínek ismerete, az ifjú párral kialakított jó kapcsolat nagyon fontos a jó fotók elkészüléséhez.

Jurás Ákos Debrecen

Jurás Ákos Debrecen

Jurás Ákos fotós honlapja. Vállalom esküvői és modell fotózásokat, illetve fotó utólagos retusálását. Akár professzionális stúdióban, akár otthona kényelmében, vagy egy közösen kiválasztott helyszínen történik a fotózás, az mindig kizárólag önről szól, elegendő időt hagyva az oldott hangulatú, élményt nyújtó alkotómunkának.

Hirdetés
Kamera által

Kamera által

Benedek Levente 2003 óta foglalkozik fotózással hobbi szinten, 2006 óta pedig profi szinten végzi munkáját. Elsősorban portfólió-, esküvői- és konferenciafotózással foglalkozik, de szinte bármilyen témában számíthat rá. Ne érje be kevesebbel, válassza Benedek Levente profi fotóst, ha minőségi fotósorozatot szeretne megörökíteni magáról, jeles eseményéről vagy gyermekeiről. Referenciái bizonyítják munkája profizmusát és hozzáértését, valamint sokéves tapasztalatát. Látogassa meg internetes oldalát a részletekért, referenciáiért, elérhetőségeiért, és vegye fel vele a kapcsolatot, ha szakszerű, profi és minőségi fotósorozatot szeretne megörökíteni!

Kamera Kft

Kamera Kft

Canon, Pentax, Hama, Sigma, hivalos szervize. Van olyan fényképező és tarozék, amit ők helyben javítanak, de nem ritkán külföldre kell továbbítaniuk a fotós eszközt. Interneten keresztül és telefonos ügyfélszolgálaton követhetjük a fotós eszközünk javításának állapotát.

Kandikó Judit

Kandikó Judit

Körülbelül 2004-ben lettem a western lovaglás rabja, s azóta célom, hogy a lovas sport ezen szakágát minél változatosabb, izgalmasabb oldalról mutassam be. Ide tartozik a western lófajták - főleg a quarter horse-ok - fotózása, a különböző versenyek (reining, trail, hordókerülés, szlalom) nyomon követése. Fontosnak tartom még, hogy ha egy lovardatulajdonos megfelelő reklámot szeretne magának, igenis igényes, szépen kidolgozott, a lényeget megmutató fotókra van szüksége, amin a hely hangulata, fő profilja, stílusa visszatükröződik. Ezért érdemes fotósra bízni a lovarda bemutatását, amit akár később prospektusokban, szóróanyagokon, és az internetem lehet elhelyezni.

Karácsony Máté

Karácsony Máté

Ki vagyok én? Aszódon kivégeztem a középiskolát, ott lettem gazdagabb egy középfokú szoftverüzemeltetői szakmával. Mivel kedveltem a informatikát, így jelentkeztem a Kandóra számítástechnikai szakra, majd az első év után rájöttem: Én nem is szeretem a számítástechnikát. Idézet Karácsony Máté honlapjáról: "Ki vagyok én? Aszódon kivégeztem a középiskolát, ott lettem gazdagabb egy középfokú szoftverüzemeltetői szakmával. Mivel kedveltem a informatikát, így jelentkeztem a Kandóra számítástechnikai szakra, majd az első év után rájöttem: Én nem is szeretem a számítástechnikát. Ezután a Kandót magára hagyva és a zene és a hangtechnika világában mélyebbre merülve a Magyar Rádióban lettem hangmérnök, hangtechnikus. Közben voltam irodai asszisztens, designer, épületfotós, jelenleg pedig egy TV-nek dolgozom, mint vágó és hangtechnikus, hangalámondásra kihegyezve. Napjainkban már rengeteg esküvő-fotóst találni, de igazán jót még mindig keveset. Én az utóbbi tábor palettáját szeretném szélesíteni és egy remek alternatívát kínálni azoknak akiknek fontos az igényesség, fontos a minőség."

Hirdetés
Karai Csaba

Karai Csaba

'Rövid' lista az oldalon található tematikus fotógalériákból. Talán nem is kell többet hozzáfűzni. Lásson csodát!... Antarktisz, Flamingók, Los Llanos, Madagaszkár, Zambia, denevérek, Kenya 2007, Ecuador 2007, Galapagos, India, Afrik,a Makrók,

Katona Tamás profi esküvői fotós

Katona Tamás profi esküvői fotós

A művészet és a szakértelem tökéletes összhangját tűzzük ki célul, amikor esküvői fotózást, vagy portfólió fotózást vállalunk. Minden alkalom egyedi, így megörökítésük is minden esetben egyéni látásmódot igényel. Esküvői fotósként és portfólió fotóként büszkék vagyunk rá, hogy ügyfeleink az általunk készített képeink hitelességét, érzelmességét emelik ki. Négy fős stábunk gondoskodik a fotózás professzionális előkészítéséről, kivitelezéséről, valamint a képek utómunkálatairól. Szenvedély, igényesség, kreativitás. Ezek a mi értékeink.

Kiss Lóránt

Kiss Lóránt

Stílusomra jellemző, hogy szakítok a hagyományosnak mondható beállításokkal, helyszínekkel és kompozíciókkal. Célom, hogy a lehető legboldogabb és legőszintébb pillanatokat kapjam lencsevégre a jeles eseményről anélkül, hogy megpróbálnék beavatkozni a történésekbe. Mivel nincs két egyforma pár így nincs két egyforma esküvő sem, így a párok nem a megszokott sablonokat kapják, hanem olyan felvételeket, ahol a pár egyénisége tükröződik. Szeretem az apró részleteket, mert ezek is jelentősen hozzájárulnak a nap hangulatának a visszaadásához.

Kókai Fotó

Kókai Fotó

Esküvői, gyermek, tárgy, akt, portfólió, rendezvény fotók készítése, műteremben és külső helyszíneken. Egész életemet a mozgás, az örök nyugtalanság jellemezte, ami mindig új utak keresésére ösztönzött. Kerestem azt a területet ahol a kreativitásomat kiélhetem. Éltem zenészként, dolgoztam a ruhaiparban, majd kozmetikusként is. Kezdetben hobbi szinten fotóztam, majd 1994-ben a Práter utcai iskola fényképész szakán végeztem, azóta hivatásos fotósként dolgozom.

Konica Minolta

Konica Minolta

Kazuo Tashima által alapított A Minolta története 1928-ban kezdődött. Egy Japán-Német Kameratársaságot alapított, melynek célja a "fényjelenségekben felhalmozott emberi tudás fejlesztése" volt. Hogy ezt a célt elérte a társaság, kétség nem fér hozzá. A cég ISO 9000 és ISO 14001 minősítéssl rendelkezik. Az irodatechnikai piacon egyedülállóan, nagymértékben környezetbarát módon, újrahasznosítható anyagokból állíthatjuk elő termékeinket, és ez legyen szempont a fotósoknak is, mert a képet megfogni is jó. :-) Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft.

Kőműves Kata

Kőműves Kata

Kőműves Kata galériáiban emberábrászolást, állatfotót, esküvői fotót és sok természetfotót találhatunk. ' A jó fotó a látható világ mögé enged betekintést ' ' Ha igazán látni akarsz, ne csupán a szemedet nyisd ki. Tárd ki szívedet is.' ( Gaston Rébuffat ) - tánc - portré - szocio - riport - épület - rendezvény

Kudich Zsolt és Zsirmon Réka

Kudich Zsolt és Zsirmon Réka

Két természetfotós egy oldalon. Egy nő és egy férfi, érdemes betérni, így rnak magukról: "A legnevesebb magyar fotósoktól tanultuk meg a körülöttünk lévő világ szépségét és sokszínűségét a fényképezőgép keresőjén keresztül látni és megörökíteni. Egy jó fénykép elkészítése igaz kihívás, legyen szó akár természet-, akár útifotóról. A fotózás számunkra a szabadban töltött csodálatos napokat, a különleges pillanatok keresését jelenti."

Légifotó Debrecen

Légifotó Debrecen

Elsőként a keleti országrészben. Komoly technikai feltételek mellett készitünk akár 3D-s felvételeket, mikrokopter modellünk segitségével. Az alábbi területeken lehet hasznosítani a légi fotók készítését: Területek térképeszeti célokra elkészitett orto fotók alkalmazása Földtulajdonosok aszály vagy vihar -vadkárainak felmérése Hivatalok részére illegális szemétlerakók feltérképezése Parlagfű felderités