Fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Camera - Drón [2. oldal]
részletek »

Fotó képes leírás: Camera - Drón [2. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 162 db
Camera obscura - Eger

Camera obscura - Eger

Az 53 méteres torony tetejében egy periszkópszerű berendezés, található, a tükrös szerkezetű camera obscura. Egerben sok a látnivaló, legtöbbjük ismert is a nagyközönség előtt. Van viszont néhány olyan érdekesség, amire fel kell hívni a figyelmet, mert nem érdemes úgy elmenni városból, hogy azt valaki ne lássa. Ilyen például a Líceum épületében található camera obscura és az Európában is ritkaságszámba menő csillagászati múzeum.

Canon

Canon

A Canon a világ egyik vezető fényképezőgép, objektív gyártója. Szinte minden polcon jelen vannak, nics fotós esemény, melyen ez a márka ne tűnne fel.A Canon hisz a képek erejében: a könnyű és gyors kommunikációnak, a legfinomabb árnyalatok közvetítésének, a legmélyebb érzelmek kifejezésének és a legkomplexebb feladatok leegyszerűsítésének a lehetőségében

Csergő Balázs - Zsurnalisztikus Esküvői fotózás

Csergő Balázs - Zsurnalisztikus Esküvői fotózás

Esküvői fényképek zsurnalisztikus stílusban, természetesen kreatív fotózással, egy agilis, jó fej, megbízható és hozzáértő fotóstól. Jegyesfotózást, kismamafotózást és babafotózást is vállalok. Budapestről az ország egész területére, de akár azon túlra is szívesen megyek. Igény szerint lehetőség van stúdiófotózásra is, de szeretek a szabadban, természetes fénnyel, illetve vakukkal is segíteni, ha erre van szükség. Kérlek tekintsd meg oldalam, és ha képeim elnyerték tetszésed, kérj egy árajánlatot az erre készült űrlapomon keresztül. Hamarosan jelentkezni fogok

Csigó Gergely

Csigó Gergely

Fotóművészeti tevékenységem elismeréseként a Magyar Fotográfiai Alkotócsoportok Országos Szövettsége (MAFOSZ), a 'MAFOSZ Diplomás Fotóművésze' (E-MAFOSZ) címmel tűntetett ki, amit külföldi, és belföldi sikereim alapján ítélt oda a MAFOSZ kitűntetési bizottsága. - Latest News - Kismama Fotózás - Család és Baba Fotózás, Család, Esküvö fotózás, Soproni Fotópályázat 2009, Popular, Müköröm fotózás, Akt galéria, Esküvö fotózás, Portréfotózás, Fényecsetvonások - Rólam: 1978-ban születtem Sopronban. Fertőrákoson, és Sopronban végeztem iskoláimat. A fotózással már egész fiatalon kapcsolatba kerültem, édesapám révén. Családi- és osztálykirándulások, majd később önálló utazásaim során rengeteget fényképeztem, és egyre több olyan képet készítettem, ami nemcsak az utazással volt kapcsolatos. Persze először szüleimtől kapott EXAKTA kompakt géppel dolgoztam csak. Ezután nagybátyám ZENIT 12Xp kölcsön - gépével szerettem meg a komolyabb fényképezést. Az első gép azonban sokat váratott magára, míg végül barátnőmtől karácsonyra kaptam, egy ZENIT-E vázat, ami a mai napig megvan, és használom is. Később én is vettem egy ZENIT 12XP-t, és sorra gyűltek az objektívek, vakuk, és egyéb kiegészítők.

Csikós Árpád

Csikós Árpád

Csikós Árpád fotóművész fiatalon kezdte a fényképészetet. Az oldalán gyönyörűbbnél gyönyörűbb munkáit láthatod. A jó képek recepjeit is leírja, érdemes megtekinteni, elolvasni és a fotóin gyönyörködni.:-)

Hirdetés
Csongrádi Ferenc - esküvői fotós

Csongrádi Ferenc - esküvői fotós

Esküvői fotózással foglalkozom az ország egész területén. Szabadtéri és riport jellegű fényképek készítek fotózsurnaliszta és illusztratív stílusban, az előkészületektől hajnalig. Exkluzív Fine Art fotókönyv és slideshow készítés. Kérem, látogassa meg oldalamat és tekintse meg referenciáimat! Ha az esküvői fotózással kapcsolatban további információra lenne szüksége, keressen telefonon, e-mail-ben.

D1 fotóstudio

D1 fotóstudio

Stúdiónk célja az alkalmazott fotográfia egész területére kiterjedő magasszintű szolgáltatások elvégzése megrendelőink részére. Többféle egyéni stílust képviselünk. Szívesen dolgozunk a divat modell és a reklámfotózástól kezdve a tárgy és ételfotóig. Örömmel merülünk el a sportfotózás szépségében. Vállaljuk rendezvény, fogadás, esküvő megörökítését. Stúdióbérlés: 4000 Ft/óra hétköznap 18 óráig. További infó. Megrendelőink és bérlőink részére ingyenes parkolóhelyet biztosítunk. (A parkolási igényt előre kell jelezni!) A műterem adottságai és felszereltsége: Alapterülete 165 négyzetméter, ebből 66 négyzetméter a fotóműterem, melyből nyílik egy 53 négyzetméteres napfényműterem és egyéb kiszolgálóhelyiségek. Felszereltségünk: 6000 W/s vaku összteljesítmény, melyet 10 db korszerű vaku biztosít. Kiegészítőként rendelkezésre állnak: fényterelők, tubusok, szűkítők, derítőernyők és lapok, különböző méretű soft-boxok, 4000 W-os halogénvilágítás, professzionális digitális és hagyományos fényképezőgépek kis és nagy formátumban, valamint Sinar P3 műszaki fényképezőgép speciális feladatok elvégzésére. Valamint rendelkezésre áll szélessávú internetkapcsolat (wifi), Power Macintosh számítógép ...

Daniel Sheehan

Daniel Sheehan

Daniel Sheehan jazz fényképész blogja. Earshot Jazz magazinban is jelennek meg képei, résztvesz a Ballard Jazz Festival és Bellevue Jazz Festivalokon mint fényképész. Ismert és keresett tengerentúli fotós. Fényképei rendszeresen jelennek meg nyomtatott jazz lapokban is.

Daróczi Csaba

Daróczi Csaba

A fényképezés szinte átalakította az egész életem, életformámmá vált. Más szemmel nézem a világot is, mióta a keresőt a szemem elé emeltem. Egy lehullott levél, egy emberi mosoly is más már számomra mint azelőtt, mert amikor valami szépet látok, képzeletben akkor is exponálok egyet.

Hirdetés
Dékány Zsolt

Dékány Zsolt

Dékány Zsolt a fotózás több területét ismeri és műveli. Munkái a honlapjáról megismerhetőek, magát mégis inkább természetfotósként említi. Idézet a bemutatkozásából: 'A fotózás már életforma számomra, hiszen több mint húsz éve fotózom. Ez alatt az idő alatt lehetőségem volt számtalan változatos fotós feladatot teljesíteni. Kedvenc időtöltésem mégis a természetfotózás maradt, mert a természet adja meg számomra azt a nyugalmat, amire mindenkinek szüksége van. Szerencsésnek érzem magam, hiszen a természetfotózás szép sikereket is hozott, több díjat, elismerést is köszönhetek hobbimnak: az Év természetfotósa pályázaton többször nyertem helyezést, és 2001-ben az Év természetfotója megtisztelő díjat kaptam.'

Digifénykép - MEDIKER

Digifénykép - MEDIKER

Digitális fényképezőgépek és tartozékok internetes és valós üzlete. Itt is szakértelemmel találkozhatunk, megtekinthetjük a már kifutott termékéket, az oldalt naprakészen láthatjuk. Rendeléssel kapcsolatos információkal telefonon keresztül is készséggel adnak felvilágosítást. Minden jelentű márka kapható náluk, folyamatos és jó akciókkal találkozhat a fotós, ha meglátogatja ezt a linket.

digiPont - HP Fotóstúdió

digiPont - HP Fotóstúdió

Digitális és analóg fotókidolgozás, fotókönyv, naptár és poszter készítés, hagyományos vegyszeres vagy HP tintasugaras technológiával akár azonnal! Digitális igazolványkép bármilyen méretben! Egyedi fényképes ajándéktárgyak készítése. Fényképek szkennelése, CD-DVD írás. Videokazetták archiválása DVD-re. Szeretettel várjuk a Camponában és a budaörsi Auchanban! HP FOTÓSTÚDIÓ - LEGYEN KREATÍV - MERT EZ ANNYIRA EGYSZERŰ!

Digitális fotókidolgozás

Digitális fotókidolgozás

Digitális fotókidolgozás és egyedi fényképes ajándéktárgyak széles választéka. Rendelhető fényképes bögre, puzzle, póló, fotó poszter, vászonfotó, online digitális fotókidolgozás stb. Látogass el a www.fenykepesajandekok.hu oldalunkra ahol professzionális digitális fotókidolgozást rendelhetsz online képfeltöltéssel. Igazi fénykép fotópapíron igazi élmény!

Digitális fotómagazin

Digitális fotómagazin

Ez egy hagyományos újság on-line változata, melynek főszerkesztője Dékán István. Az oldalon keresztül megrendelhetőek a korábbi nyomtatásban megjelent lapszámok, de az újság előfizethet elektronikus formában is, így PDF fájlban megkaphatja a fotós a magazin, mely így jelentősen olcsóbb. rendszeresen szemlézik a fotósok által beküldött fotkat és adnak tanácsokat a beállítással, a fotó készítésével utómunkákkal kapcsolatban. Rendszeres fotószerkesztési és szoftverhasználati tippek is jelen vannak az oldalon. ----- Digitális Fotó Magazin Megjelenik évente 10 alkalommal. Kiadja a Hologram Kft. Főszerkesztő: Dékán István Szerkesztők: Koczina Gyula, Szita Péter

Digitcam

Digitcam

Ez a bolt két helyen tart fenn üzeletet, egyet Budapesten, egyet Szegeden. Az általuk forgalmazott termékek internetes rendelés esetén házhozszállításra kerülnek, de személyesen is átvehetőek. Aki nem szeret a neten keresztül vásárolni az a bolban készletből válogathat. Fényképezőgépeinkhez a jogszabályok szerinti, részletes magyar nyelvű leírást (nem 15-20 oldalas kivonatot!) adnak.

Donephoto

Donephoto

A drónok bevezetésével új korszakot nyitunk a hazai légi felvételek készítésében, mivel az alacsony költségek miatt, megrendelőink számára megfizethetővé tesszük ezt a szolgáltatást. Velünk olyan szögből láthatja a világot, ahonnan azt Ön szeretné!

Drón Légifotó

Drón Légifotó

A drónok növekvő elterjedése és a technika gyors fejlődése a videók és fotók készítésének új dimenzióját nyitotta meg számunkra. A nagy hatótávolságú drónoknak és az okostelefonoknak köszönhetően, lehetőség nyílt gyors, éles és nagyfelbontású felvételek készítésére. A távirányítható repülőgépek és helikopterekkel szemben, amik már régóta léteznek, a drónok képesek nagy teljesítményű kamerákat stabilan és jól irányíthatóan a levegőben tartani. A mi drónunk négyrotoros - úgynevezett quadrokopter, amely képes a stabil repülésre és kiválóan manőverezhető. A drón élőképet közvetít, a távirányító tartójába helyezett okostelefonon pontosan azt látjuk, amit a drón kamerája.