Fotó linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Torzsa - Zettisch [10. oldal]
részletek »

Fotó képes leírás: Torzsa - Zettisch [10. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 162 db
Torzsa Lajos

Torzsa Lajos

Az esküvői fotós szolgáltatás akár lehet kiválló nászajándék. A jegyes párok legfőbb vágya szokott lenni, hogy az esküvőjük a lehető legtökéletesebben, leghitelesebben meg legyen örökítve, amelyben egy kiváló esküvői fotós a partnerük lehet. Ehhez nem kell más csak bizalom, könnyedség, egy kis boldogság, no meg tudás és gyakorlottság az esküvői fotós részéről. Torzsa Lajos esküvői fotós vagyok, nekem ez a hivatásom, nem a munkám. Ha tetszenek a képeim bátran vegyék fel velem a kapcsolatot.

Tripont fotósbolt

Tripont fotósbolt

A kínálatukban megtalálható termékek: digitális fényképezőgép, digitális hátfal, fillmes fényképezőgép, fotónyomtató, szkenner, objektív, rádiós vakukioldók, kiegészítők és tartozékok, fotóállvány és állványfej, fotóstáska és fotós mellény, stúdiótechnika, EIZO Monitor, Labor és archiválás, papír, jetpapír, fotós könyv, művészeti album, prezentációs és modell album.

Váradi tamás

Váradi tamás

Váradi Tamás esküvői fotós oldala, mely oldalról kiderül: Tamás egy nagyon igényes, komplex munkát végez, a legapróbb részleteig odafigyel a fotózásra, melyet igazolnak a vendékönyvében lévő bejegyzések is. Így ír Tamás magáról: " Ha megkérdezik, mivel foglalkozom, azt válaszolom, hogy esküvői fotós vagyok, ami nem más, mint egy speciális és összetett ága a fényképészetnek. Szenvedélyem az esküvőket fotózni, általában egy percre sem állok meg. Szeretek mindenhol ott lenni, de sehol sem látszani. Az esküvőt, mint eseményt egy kerek egészként (a készülődéstől a lámpaoltásig) élek meg és próbálom képekben visszaadni a legszebb, a legbensőségesebb pillanatait, amibe nem csak a menyasszony és a vőlegény tartozik, hanem az őket körülvevő öröm, elegancia, boldogság. Képeimmel azaertnék egy történetet elmesélni a Ti nagy napotokról. A fotóim a kreatív az illusztratív és a fotózsurnaliszta sítlus keveréke. Tagja vagyok a Pillana(r)t Magyar esküvőfotós Szövetségnek. Remélem képeim átböngészése után úgy fogod érezni, hogy megtaláltad amit kerestél!"

Varga Csaba

Varga Csaba

Varga Csaba esküvői fotós oldala, ahol hitvallásáról, a fotózás iránti szereteéről, idíttatásáról is olvashatunk. A képei tükrözik, azokat, melyeket magáról ír. Semmit nem bíz a véletlenre, az általa készített fotók örök emlékekké válnak. Az oldalán fotógalériába rendezve találhatóak korábbi munkái. Varga Csaba nem egyedül érkezik a fotózára, társával közösen készítik az anyagot. Az oldalán egy fotós blog is van, melyet rendszeresen frissít, ír és képekkel is illusztrál. Varga Csaba így ír magáról és a fotózásról: "Valamikor nagyon régen, egy karácsonyra kapott fényképezőgéppel, nagyapámról készítettem életem első portréját. A kép ma is megvan szüleim házában. Nagyapám egy padon ül, fejét kicsit előrehajtva békésen mereng maga elé. Egyik legkedvesebb képem, talán azért, mert a legkedvesebb emberről készült, akit valaha ismertem. Sok idő eltelt azóta, de egyvalami nem változott: a képeket ugyanazzal a lelkesedéssel komponálom, mint akkor ott a kis parasztház udvarán. Motivációm a fotózásban elsősorban az alkotás vágya, de azért jólesik a megbízóim elismerése, egy pályázat helyezése, vagy ha egy magazinban viszontlátom a képeimet. "

Varján András

Varján András

'Képkészítés, melyet mindenki másnak/máshogy gondol, másnak lát és vél, illetve valósít meg. Mivel nem vagyunk egyformák, véleményem szerint nincs két ugyanolyan fénykép sem.' Varján András sokrétű kreatív, a témáihoz a legjobb megoldást megtaláló fotós. Esküvői témában megszámlálhatatlan anyag van jelen portálán, megtanulta és profi módön űzi a panoráma fotó készítést is. Oldalán külföldi megrendelések alapján készített fotók épp úgy megtalálhatóak, mit hazaiak. Legyen az étel, tárgy, épület, portré vagy akár aktfotó. Ha valakinek fontos,(kinek ne lenne az?) élete egyik legszebb napjának megörökítése és nem csak egyszerű dokumentálása, Andrásnál jó helyen kopogtat.

Hirdetés
vdArtphoto - V. Dávid Andrea & Áron

vdArtphoto - V. Dávid Andrea & Áron

Professzionális, megbízható esküvői fotózás, vdArtphoto ajánlásával. Fotósaink több éves szakmai és nemzetközi tapasztalattal büszkélkedhetnek a fotózás területén. Megörökítjük a legszebb pillanatokat az esküvői előkészületektől a végéig. Legmodernebb technikai eszközökkel dolgozunk, hogy a minőség évek múlva is látszódjon. Az esküvői fotózáson kívül jegyes-fotózást, illetve grafikai szolgáltatásokat is végzünk. Egyedi kép Fine Art albumok , HD minőségű kép albumokat készítünk, hogy valóban visszaadják azt az élményt, amit a párok átéltek.

Víg László - esküvői fotózás

Víg László - esküvői fotózás

Természetes és élettel teli esküvői fotókat készítek életetek legkülönlegesebb napján. Esküvői fotózást, jegyesfotózást, párok fotózását Magyarországon kívül külföldön is vállalok. Hétfőtől csütörtökig akár 1 órás esküvői fotózás is kérhető. Pénteken és vasárnap minimum 3 órás, szombatonként pedig minimum 8 órás rendelkezésre állással vállalok esküvői fotózást. Igényesen utómunkázott, teljes felbontású fotókat adok át, az órák számától függően 300-500 db-ot. A hétköznapokon rendezett, valamint a novembertől márciusig megtartott esküvőkre speciális kedvezmények érvényesek. Esküvő fotózáson kívül kismamafotózással, baba- és gyermekfotózással, valamint portfóliók készítésével foglalkozom, de rendszeresen próbára teszem magam a rendezvényfotózás és egyéb céges fotózások területén is.

Viktor-fotó

Viktor-fotó

Az esküvő az egyik legfontosabb nap lesz mindkettőtök életében. Nyilván Nektek is fontos, hogy ezt úgy örökítsék meg, hogy az tényleg maradandó élményt nyújtson mindenkinek. Olyan képekre van szükségetek, amiket évtizedek múlva is visszanézhettek, felidézhetitek a legszebb pillanatokat. Mi ebben segítünk Nektek. Fontos számunkra a baráti hangnem, az odafigyelés és a szimpátia, hiszen így valósíthatjuk meg a gördülékeny közös munkát. Segítünk Nektek a helyszínek kiválasztásában, a kreatív fotók témáinak eldöntésében, a kellékek összegyűjtésében és bármi másban, amiben csak tudunk.

Zettisch Róbert

Zettisch Róbert

Zettisch Róbert vagyok, természetfotós. Vadon élő állatok mindennapjait testközelből, észrevétlenül szemlélni, farkasszemet nézni és egymást méregetni egy szarvasbikával, felfedezni az embertől ma már távolinak tűnő vidékek virágzó életének sokszínűségét, értelmezni és megérteni a természetben uralkodó rend törvényszerűségeit. Mindezen élményeket és gondolatokat egy képen megfogalmazva mások számára is élményekké és gondolatokká tenni. Ez az, ami fényképezőgépet adott a kezembe. Az évek során aztán kedvtelésből hivatás lett. Erdészetek, vadásztársaságok, újságok részére is készítek felvételeket. Ma elsősorban nagyvad fajokat fényképezek. Bízom benne, hogy ezen a néhány oldalon talál majd Önnek tetsző képeket, hangulatokat, új élményeket!