A szerkesztő ajánlata képes leírás - Fotó.tlap.hu
részletek »

A szerkesztő ajánlata - Fotó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: foto.tlap.hu » A szerkesztő ajánlata
Keresés
Találatok száma - 13 db
Ambritis Tamás

Ambritis Tamás

'A legtöbb emberben bújkáló alkotási és önkifejezési vágy nálam a digitális fényképezésben lelte meg az eszközt, annak minden lehetőségével, szabadságával, hogy megteremthessem saját világom.' 2005 óta a sporoni fotóművész kör tagja. Önmagáról és a fotóiról azt írja, hogy elsődleges célja nem a valóság ábrázolása, hanem egy sajátos atmoszféra teremtése a fotóival, a fotóin keresztül. A képek valóban érdekes színvilággal rendelkeznek, önmagában már ezért is olykor hosszas személődés az eredménye az oldal megtekintésének. Még ha sietős is a netező, ezeken a képeken az egyedi színvilág miatt a elidőzik.

Andrzej Dragan

Andrzej Dragan

Andrzej Dragan fotóin kereszetól egy róla elnevezett profi utómunkákon átesett képanyag tárul elénk. A fotós zsenialitását több helyen is említik, aki egyedülálló hangulatot teremetett sajátos színvilágával.

Antal László

Antal László

Így ír magáról Antal László: "Mindig is érdekeltek a különböző kifejezési eszközök, az önmegvalósítás lehetőségei, de mind közül a képalkotás művészete az,ami igazán rabul ejtett. Mutasd meg magad, és én megmutatom mindenkinek, ki vagy... Minden pillanat egyszeri és megismételhetetlen - a szépség is múlandó, de megörökíthatő. Ezek a gondolatok fogalmazódnak meg bennem minden alkalommal, amikor gépem a szemem elé emelem, legyen szó a fotózás bármely műfajáról"

Camera obscura - Eger

Camera obscura - Eger

Az 53 méteres torony tetejében egy periszkópszerű berendezés, található, a tükrös szerkezetű camera obscura. Egerben sok a látnivaló, legtöbbjük ismert is a nagyközönség előtt. Van viszont néhány olyan érdekesség, amire fel kell hívni a figyelmet, mert nem érdemes úgy elmenni városból, hogy azt valaki ne lássa. Ilyen például a Líceum épületében található camera obscura és az Európában is ritkaságszámba menő csillagászati múzeum.

Csigó Gergely

Csigó Gergely

Fotóművészeti tevékenységem elismeréseként a Magyar Fotográfiai Alkotócsoportok Országos Szövettsége (MAFOSZ), a 'MAFOSZ Diplomás Fotóművésze' (E-MAFOSZ) címmel tűntetett ki, amit külföldi, és belföldi sikereim alapján ítélt oda a MAFOSZ kitűntetési bizottsága. - Latest News - Kismama Fotózás - Család és Baba Fotózás, Család, Esküvö fotózás, Soproni Fotópályázat 2009, Popular, Müköröm fotózás, Akt galéria, Esküvö fotózás, Portréfotózás, Fényecsetvonások - Rólam: 1978-ban születtem Sopronban. Fertőrákoson, és Sopronban végeztem iskoláimat. A fotózással már egész fiatalon kapcsolatba kerültem, édesapám révén. Családi- és osztálykirándulások, majd később önálló utazásaim során rengeteget fényképeztem, és egyre több olyan képet készítettem, ami nemcsak az utazással volt kapcsolatos. Persze először szüleimtől kapott EXAKTA kompakt géppel dolgoztam csak. Ezután nagybátyám ZENIT 12Xp kölcsön - gépével szerettem meg a komolyabb fényképezést. Az első gép azonban sokat váratott magára, míg végül barátnőmtől karácsonyra kaptam, egy ZENIT-E vázat, ami a mai napig megvan, és használom is. Később én is vettem egy ZENIT 12XP-t, és sorra gyűltek az objektívek, vakuk, és egyéb kiegészítők.

Hirdetés
D1 fotóstudio

D1 fotóstudio

Stúdiónk célja az alkalmazott fotográfia egész területére kiterjedő magasszintű szolgáltatások elvégzése megrendelőink részére. Többféle egyéni stílust képviselünk. Szívesen dolgozunk a divat modell és a reklámfotózástól kezdve a tárgy és ételfotóig. Örömmel merülünk el a sportfotózás szépségében. Vállaljuk rendezvény, fogadás, esküvő megörökítését. Stúdióbérlés: 4000 Ft/óra hétköznap 18 óráig. További infó. Megrendelőink és bérlőink részére ingyenes parkolóhelyet biztosítunk. (A parkolási igényt előre kell jelezni!) A műterem adottságai és felszereltsége: Alapterülete 165 négyzetméter, ebből 66 négyzetméter a fotóműterem, melyből nyílik egy 53 négyzetméteres napfényműterem és egyéb kiszolgálóhelyiségek. Felszereltségünk: 6000 W/s vaku összteljesítmény, melyet 10 db korszerű vaku biztosít. Kiegészítőként rendelkezésre állnak: fényterelők, tubusok, szűkítők, derítőernyők és lapok, különböző méretű soft-boxok, 4000 W-os halogénvilágítás, professzionális digitális és hagyományos fényképezőgépek kis és nagy formátumban, valamint Sinar P3 műszaki fényképezőgép speciális feladatok elvégzésére. Valamint rendelkezésre áll szélessávú internetkapcsolat (wifi), Power Macintosh számítógép ...

Daniel Sheehan

Daniel Sheehan

Daniel Sheehan jazz fényképész blogja. Earshot Jazz magazinban is jelennek meg képei, résztvesz a Ballard Jazz Festival és Bellevue Jazz Festivalokon mint fényképész. Ismert és keresett tengerentúli fotós. Fényképei rendszeresen jelennek meg nyomtatott jazz lapokban is.

Daróczi Csaba

Daróczi Csaba

A fényképezés szinte átalakította az egész életem, életformámmá vált. Más szemmel nézem a világot is, mióta a keresőt a szemem elé emeltem. Egy lehullott levél, egy emberi mosoly is más már számomra mint azelőtt, mert amikor valami szépet látok, képzeletben akkor is exponálok egyet.

Foto-Spot

Foto-Spot

A Foto-Spot Fotóstúdió 1994. év elején magánszemély tulajdonosokkal alakult. A stúdió alapítója Berzsenyi István, az alapítást megelőzően szellemi szabadfoglalkozású fotográfusként készített reklám, modell, tárgy és műszaki felvételeket. 1989-tól tagja a Magyar Alkotóművészek Országos Egyesület Fotóművész Tagozatának, 1994-től a Magyar Újságírók Országos Szövetségének, 1997-től a Magyar Fotóriporterek Társaságának.

Hirdetés
Gelner Lóránd

Gelner Lóránd

Gelner Lóránd oldalán nagyon szép portré, akt, divat fotók között böngészhetünk. A fotós helyett most legyen itt róla egy a vendégkönyvbe beírt jegyzet: 'Szia! Isteni fotóid vannak, minden elismerésem, magam is amatőr fotós vagyok, remélem pár év múlva magam is ezt a minőséget fogom képviselni.'

Petrók György

Petrók György

Grafikus vagyok, de hobbi szinten fiatal korom óta fotózom. Komolyabban 2012 májusa óta foglalkozom a fotózással, elsősorban a természet és a kísérleti fotózás érdekel. A grafikus látásmód meghatározó a képeimben, gyakran koncentrálok színekre, kompozíciós szabályokra, de leginkább a szépséget keresem mindenben. Örömmel vállalok esküvői, családi, rendezvény, műtermi és portré fotózást. Képeim akár 50 x 70 cm-re is nagyíthatók, jó minőségben.

Scott Kelby

Scott Kelby

Scott Kelby Magyarországon is megjelent könyveiből nagyon sokat lehet tanulni. Nikon és Canon gépekkel és sok fotóval illusztrálva enged bepillantást nyújtani a fotózás rejtelmeibe, nem félti tudását, szívesen tanít másokat és adja át az általa tanultakat.